Xtreme Fitness rusza z programem “MENTOR PROJEKT“, przez pięć tygodni praktycy, którzy na co dzień pracują w procesach wdrożeniowych w grupie Xtreme Fitness, podzielą się swoimi patentami oraz danymi, które analizują na bazie kilkudziesięciu klubów z całej Polski. Do projektu zostali zaproszeni również zewnętrzni specjaliści od e-marketingu oraz kwestii prawnych.
“Branża Fitness przez 20 lat dała mi pasje, pozwoliła rozwinąć biznes, a ludzie i partnerzy, którzy nas otaczają dali mi rodzinę, z którą tę pasję mogę dzielić – pora spłacić swój dług w kryzysie podzielić się z innymi tym co mamy najbardziej wartościowe – PRAKTYKĄ!” – podkreśla Łukasz Dojka, CEO Grupy Xtreme Fitness.
“Chcemy przeszkolić ZA DARMO 100 osób, mogą to być trenerzy, którzy chcą dostosować się do nowej rzeczywistości i lepiej zrozumieć sprzedaż. To mogą być managerowie, którzy całkiem inaczej będą teraz musieli walczyć o swoje stanowisko, ale też właściciele, którzy na nowo muszą zrozumieć jakie zadanie przed nimi się pojawia” – dodaje Łukasz Dojka.
Rzeczywistość w dobie kryzysu jest zgoła odmienna od tej, którą znaliśmy do tej pory, wielu nie wie, jak zachowa się rynek. Xtreme na bieżąco analizuje dane zewnętrzne i wewnętrzne, przez co wypracował powtarzalne procesy, którymi teraz podzieli się z innymi.
Najważniejsze tematy to:
– “Jak znaleźć się w telefonach naszych klientów?”
– “Dlaczego trenerzy nie chcą sprzedawać?”
– “Dlaczego rotacja w zespole jest tak duża?”
– “Jak zmienić lajki na klientów?”
– “Jak zabezpieczyć się przed karami i kontrolami?”
– “Jak tworzyć produkty online?”
– “Finanse – gdzie kluby tracą pieniądze?”
“Zależy mi, by ludzie zrozumieli, że lajki i kliknięcia mogą realnie przekładać się na zyski, trzeba tylko poznać podstawy funkcjonowania algorytmu” – dodaje Arkadiusz Michalik, gościnnie zaproszony do projektu.
“Teraz wyzwanie przed managerami będzie zgoła odmienne niż wcześniej – wdrożenie pracownika w czasach kryzysu lub jego przeprofilowanie się, przesądzi o tym, kto wyjdzie z tego z silniejszym zespołem, a komu zespół rozleci się w trakcie” – dodaje Sylwia Grabka, na co dzień odpowiedzialna za wdrożenia i szkolenia zespołów w sieci franczyzowej Xtreme Fitness.
“Wiele klubów nie ma pojęcia jak zabierać się za produkty cyfrowe, jak zabezpieczyć to prawnie, by po kryzysie ktoś nie wystawił im olbrzymiego rachunku za błędy popełnione w chaosie – pokaże, jak prosto się przed tym zabezpieczyć” – dodaje Michał Kosel, zaproszony gościnnie do projektu.
Projekt potrwa 5 tygodni, prelegentami będą jeszcze Marek Prusiński z grupy Xtreme, Łukasz Dojka CEO Xtreme i Łukasz Nowakowski CFO Xtreme.
Zapisy są otwarte, wystarczy zgłosić się przez stronę, następnie pracownicy Xtreme zweryfikują daną osobę i przypiszą do kategorii:
– pracownik recepcji/administracji/sprzedaży
– trener/instruktor
– manager, kierownik, dyrektor
– właściciel.
Dzięki temu program będzie maksymalnie dopasowany do każdej z tych grup, która będzie mogła poznać również perspektywę drugiej strony. Trenerzy lepiej zrozumieją działania właścicieli, a właściciele lepiej dopasują się do zapotrzebowania na rynku. Xtreme chce wyjść naprzeciw nowym potrzebom w dobie kryzysu i pomóc w “ponownym otwarciu” całej branży.
Szczegóły projektu znajdziecie tutaj: www.xtremefitness.pl/mentor